onsdag 2 maj 2012

Stämningsdagbok 1/5:

På valborg åkte vi in till stan. Vi åt wraps som jag inte kan uttala, så lagom kul att beställa. Goda var de i alla fall. Vi gick till trädgårdsföreningen, la oss på rygg och lyssnade på olika körer som alla sjöng "Vintern rasat". Det var fint och jag mådde bra, så där på riktigt.

Igår var vi i Grundsund för att hämta barnen. Vi gick upp i bergen och byggde Tingelinghus. Det hade varit perfekt om inte min syn hade varit värre än vanligt. Allt rörde sig och jag blev sjösjuk av att gå. Det gör mig inte mindre nervös inför beskedet från hjärnröntgen. Jag borde få besked idag, det skulle komma inom en vecka och det har gått en vecka nu. Jag hoppas hon ringer men det skulle inte förvåna mig om jag istället får ett brev med återbesökstid två veckor bort.

I vilket fall som helst, jag mår bättre, skovet är på väg bort. Detta firar jag med Dumle.


Betyg valborg:
Depp: 3
Mani: 0

Betyg 1/5:
Depp: 4
Mani: 0

Medicin:

Lithium: 2+3
Lamotrigin: 200mg+200mg
Propavan: 25mg
Oxascand: 5mg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar