söndag 6 maj 2012

Stämningsdagbok 4/5:

Allt är väl. Jag är inte sjuk längre. Visst kan jag vara grinig, sur och tycka allt känns pest. Men det är bara vanlig livsgrinighet. Alla har dåliga stunder, men det är en helt annan sak än när jag är sjuk. Jag kan känna skillnaden.

Synproblemen är kvar. Jag har hoppats lite på att de berodde på abilifyn som jag slutade med för ett tag sedan. Men i så fall hade det nog börjat bli bättre nu. Jag ska höra av mig till neurologen om det inte blivit bättre om en vecka, då ska vi kanske höja dosen epilepsimedicin.

Inatt sov jag gott utan någon sömnmedicin alls. Kanske var det vinet jag drack igår. Kanske borde jag dricka ett glas vin varje dag, jag är ganska övertygad om att det skulle göra mig gott. Osten vi åt till vinet var däremot inte god. Den luktade röv. Smakade lite. Den smakade röv. T åt upp alltihop pga ren snålhet.


Betyg och medicin:
Depp: 2
Mani: 0

Lithium: 2+3
Lamothrigin: 200mg+200mg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar