torsdag 3 maj 2012

Stämningsdagbok 2/5:

Doktorn ringde inte igår heller. Jag försökte ringa dit men sköterskan svarade -Epilepsi? Då får du ringa i morgon istället. Det var tydligen epilepsifria dagen.

Det bästa med igår var att jag inte fick ett enda ordentligt ångestanfall. Det har inte hänt sedan det här skovet började. Jag gick även och la mig på bara en halv propavan och har ändå sovit gott hela natten. Det blir bättre hela tiden.

Halv nio idag ska jag ringa sköterskan på neurologen igen. Jag hoppas verkligen att jag kan få ett svar idag. Kanske är jag dum som hoppas så på att de inte har hittat något. Kanske kan de hitta något som går att reparera så att jag blir av med synrubbningarna. Men det spelar ingen roll, jag hoppas ändå att det inte finns något konstigt där.


Betyg och medicin:
Depp: 4
Mani: 0

Lithium: 2+3
Lamotrigin: 200mg+200mg
Propavan: 12,5mg MINSKAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar