torsdag 22 december 2011

Kopierat från sjukhusdagbok 5/11 kväll:

Hoppas mycket på nya medicinen: Risperidon. Har fått den + mycket oxascand nu sedan igår eftermiddag. Jag är totaldrogad, sluddrar och vinglar. Märker att stirret i hjärnan kommer tillbaka när tabletten slutar verka men inte lika illa och inte alls så negativt. Istället känner jag mig mer gladhypad - så som det kan kännas när jag bara är riktigt hypoman utan depp. Men jag är väldigt rastlös och ibland kommer tankarna på döden tillbaka. Mitt i det glada kan jag bara bli så trött helt plötsligt, luften går ur mig och jag tänker - nä, vad håller jag på med, det här är ingen idé, se till att bara få det gjort, ta dig ur det här helvetet. Men, sen blir det ok igen. Jag hoppas, hoppas det här ska funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar