fredag 23 december 2011

Kopierat från sjukhusdagbok 6/11

Har varit vaken sen 4.30 idag med. Ändå tog jag 2 propavan igår utöver alla andra neråtdroger. Det var nog över en vecka sedan jag sov en hel natt.

Undrar hur det hade blivit om jag inte åkt hit? Hade jag varit helt manisk nu då? Hade jag levt? Det var nog väldigt rätt att åka hit. Jag blir alltid likadan när jag kommer in på sjukhuset - jag tror att jag gjort ett misstag, jag vill bara gå ut igen jag är inte alls tillräckligt sjuk. Men sen ser jag tillbaka och då är det så tydligt att jag inte klarat mig ute.

Jag undrar också hur hade det blivit utan medicin? Nu har jag fått stark neuroleptika i 3 dagar och ändå är jag så här uppvarvad. Hur hade det varit annars? Hur manisk och psykotisk hade jag varit då? Det skrämmer mig att jag behöver så starka mediciner för att hejda det.

Äh. Blablabla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar