torsdag 19 april 2012

Kanske kommer denna dagboken bli lite enformig i fortsättningen. Jag har bestämt mig för att använda den även som stämnings/medicin-dagbok. Jag behöver någonstans där det jag kan se när jag gjort medicinändringar och hur de har påverkat mig. Borde faktiskt ha börjat med det för länge sedan.

Igår kväll ryckte det i läppen på mig igen. Denna gången så att T kunde se det. Därför har jag bestämt mig för att minska ner Abilifyn från 10 till 5 mg. Förhoppningsvis är det Abilifyn som har gjort mig så otroligt rastlös/orolig på eftermiddagarna också, annars vet jag inte vad jag ska göra. Om det är att jag är mixad så behöver jag neuroleptika men jag vägrar få ansiktsryckningar som inte går över. Jag ville så att Abilifyn skulle fungera, det är den första neuroleptikan som jag inte gått upp i vikt av.

Idag ska jag vara hemma hela dagen. Jag tar nog en oxascand på förmiddagen och en på eftermiddagen och hoppas att det går bra. Ska spela Pottermore och låtsas att jag är frisk.

Sömn: 7 timmar ostört.
Medicin:
Abilify: SÄNKT från 10mg till 5mg
Litium: 2+3
Lamotrigin: 200mg+200mg
Propavan: 25mg
Imovane: 1/2 7,5mg.
Oxascand: 10mg+5mg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar