fredag 27 april 2012

Stämningsdagbok 26/4:

Jag har varit vaken sedan klockan tre inatt så nu är jag så grumlig i huvudet att jag knappt minns vad jag gjorde igår. Det var nog en ganska lugn dag, inte speciellt speedad, bara allmänt deppig. Hade ångest mitt på dagen, kunde inte låta bli att ta oxascand. Men jag tog bara 5mg så jag kände knappt av den.

Jag var ledsen för en sak som hänt äldsta sonen. Oroar mig.

Städade en del gjorde jag och det var pest varje sekund. Jag har fått sådan motvilja mot hushållsarbete att det är löjligt. Måste bli ändring på det. Hushållsarbete är ju liksom det jag gör.

En riktigt bra sak som hände var att svärföräldrarna ringde och erbjöd sig att passa barnen över helgen. Det blir toppen! Bara jag och T.

Tog inte abilifyn på morgonen, har inte märkt någon skillnad än. Ringde sjuksköterskan om att ta ut den. Hon skulle prata med läkaren och återkomma. På tal om att återkomma så hoppas jag att neurologen ringer mig idag och säger att hjärnröntgen inte visade något konstigt.

Det är verkligen inte bra att jag inte sovit inatt. Dåligt tecken.

Betyg och medicin:
Deppression: 5
Mani: 2

Lithium: 2+3
Lamotrigin 200mg+200mg
Abilify: 0mg SLUTAT MED
Propavan: 25mg
Imovane: 3,5mg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar