söndag 22 april 2012

Så testade vi då igår att hålla mig drogad. Jag tog 10 mg på morgonen och 10 mg på eftermiddagen. Tycker inte det är så himla mycket men jag blev väldigt drogad. Mitt på dagen var jag mest trött och lite borta men jag var med ute på en holme som vi promenerade runt på. Där skulle finnas får men vi såg bara mängder med fårbajs. T vill att vi åker tillbaka och hämtar med oss till jordgubbsplantorna. Jag är emot förslaget.

På eftermiddagen blev jag riktigt groggy och på kvällen låg jag borta och mådde jäkligt dåligt. Inget speed och ångest men allt var hopplöst och svart. Tydligen hjälper inte benson mot depressionen, i alla fall inte i hög dos. Det var obehagligt och pestigt att vara drogad. Det känns förjävligt att jag behöver droga mig för att klara av att vara hemma. En bra sak var ändå att jag sov hela natten.

Idag ska jag försöka med att ta lägre doser och se om det fungerar bättre.

OBS: Ryckningarna i läppen är borta. Det var nog Abilifyn som orskakade det.

Lithium: 2+3 42mg
Lamotrigin: 200mg+200mg
Abilify: 5mg
Propavan: 25mg
Oxascand: ?
Imovane: ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar