lördag 21 april 2012



Viken förvirrad dag det blev igår. Väldigt gladhypoman på morgonen, dansade till hög musik, städade och klippte håret på mig själv (samtidigt). Tog oxascand för jag var rädd att det glada skulle gå över i skräck. Det gjorde det men då började oxascanden verka. Det verkar nog som att minskningen av Abilify håller på att speeda upp mig mer. Kanske går det att sätta in Risperidon istället utan risk för mer ansiktsryckningar?

Kom till kuratorn, hon tyckte jag såg lugn ut. Jag förklarade att jag tagit benso och hur dåligt jag mådde i timmar varje dag, att jag var extremt uppvarvad och fylld med ångest. Jag berättade att världen började se konstig ut. Hon verkade inte fatta. Jag berättade om Abilifyn. Hon tog en minut för att gå in till läkaren och berätta att jag minskat pga ryckningar. Läkaren hälsade att jag gjort rätt. Men läkaren vet ju ingenting om att jag blivit värre och att jag behöver något för att ersätta Abilifyn. Och jag har ingen ny tid inbokad och telefontid är det först på tisdag. Blir galen av det här.

På eftermiddagen blev jag dålig igen. Det är så jävla hemskt. Världen konstig, såg ett träd som var hotfullt. Med hjälp av oxascand och T's massage blev det lite bättre.

Sen är det sexet. Det börjar bli likadant som sist jag var mixad. Jag får liksom inte nog. Plågsamt är det.

Idag ska vi försöka med att hålla mig på en jämn nivå av oxascand hela dagen. Får se hur det går. Önskar det fanns en läkare att ringa. Jag är ledsen och hjälplös.

Medicin:

Abilify 5mg
Lamotrigin 200mg+200mg
Lithium 2+3 
Propavan 25mg
Imovane SÄNKT 0mg
Oxascand: 10mg+10mg

Sömn: 6,5 timmar vaknat flera ggr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar