söndag 29 april 2012

Stämningsdagbok 28/4

Det var en bra dag. Vi åkte in till stan, åt någon god pastarätt med massor av piri-piri och sedan gick vi till Naturhistoriska museét. Där tittade vi på typ en miljon malätna uppstoppade djur. Jag mådde bra, varken speciellt speedad eller deppig.

Jag har inte tagit någon risperidon som läkaren ordinerade. Jag är alldeles för frisk för så tung medicinering. Läkaren kan knappast ha gjort en säker bedömning med tanke på att hon inte ens har pratat med mig.

På kvällen precis innan jag skulle somna fick jag världens ångest igen. Det verkar inte kunna gå en hel dag utan att det händer. Jag tog min propavan senare på kvällen än jag brukar och har sovit hela natten tills idag.

Jag är orolig för beskedet från magnetröntgen. Min syn är fortfarande väldigt konstig och idag kom jag att tänka på att anledningen till att jag gått ner så mycket i vikt kan vara att jag faktiskt har cancer. Jag borde få besked denna veckan och det ska bli så skönt att ha det gjort.


Betyg och mediciner:
Depp: 3
Mani: 3

Lithium: 2+3
Lamotrigin 200mg+200mg
Oxascand: 5mg
Propavan: 25mg
Imovane: 7,5mg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar